Det grønne i det offentlige rum - gæsteblogger på HAVEFOLKET

Rundt omkring os har vi alle disse små stumper/lommer af rum, der binder alle de store by- og landskabsrum sammen: Rundkørsler, vejrabatter, de små semiprivate zoner omkring opgange, gågader osv osv. Der er jo masser af muligheder for at gøre disse rum "grønne", men ofte ender de i grå betonbelægning, asfalt eller i bedste fald græs - klippet græs! Den slags rum har jeg gjort mig nogle tanker om i mit indlæg, som du i øjeblikket kan læse på HAVEFOLKET!

Du kan læse med HER

Kommentarer

  1. Hej Henrik, sk... godt indlæg, jeg kan kun bifalde. Jeg brygger faktisk på nogle ideer omkring netop denne problematik, privat versus kommunalt/fælles kan vi gøre mere selv ?
    Tror du bliver et selvskrevet medlem i udførelsen af denne idé....
    Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder spændende! Og tak ;) Der er jo heldigvis et område hvor der er forandring på vej og hvor der lige nu er gode muligheder for at påvirke processen.

      Slet

Send en kommentar

Læg endelig en kommentar - det er altid spændende at høre andres tanker om havelivet og det der følger med!

Populære opslag fra denne blog

Larver i potter

ÆBLE ESPALIER - DO'S AND DON'TS

En ommer... pergola version 2.0