Jeg har en plan!

Det er ikke Olsenbanden... men som Egon har jeg OGSÅ en plan. En haveplan. Den har været undervejs længe, men jeg har ikke lige kunnet finde ud af hvordan jeg skulle lave den. Og så var der lige det med målene...opdagede selvfølgelig altid at jeg manglede et mål når jeg var langt væk fra Ballum.

Men nu er den her altså - en stiliseret situationsplan,  som jeg håber kan give lidt orientering når jeg refererer til de forskellige bede og områder i haven på bloggen.

Har også lavet en detaljeret oversigt over det store bed med en kortlægning af bedets planter. Vil bruge det til at følge med i hvordan planterne klarer sig - og kunne planlægge evt. ændringer bedre. Det er i hvert fald teorien...
Men den plan kommer på en anden dag!


Kommentarer

  1. Faldt lige over din blog, som jeg mærkeligt nok aldrig har læst tidligere, men det bliver der lavet om på nu. Jeg finder det altid meget interessant at læse om andres haveplaner - tanker og overvejelser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne - velkommen til! Ja, jeg har det på samme måde med andres haveblogs - der er masser gode ideer og tanker derude!
      Kunne være interessant at høre hvordan du fandt min blog?
      God efterårsdag til dig

      Slet

Send en kommentar

Læg endelig en kommentar - det er altid spændende at høre andres tanker om havelivet og det der følger med!

Populære opslag fra denne blog

Larver i potter

ÆBLE ESPALIER - DO'S AND DON'TS

En ommer... pergola version 2.0